BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tik tok

Saturday, 13 August 2011

ble sye bnyk duit... $_$

ha~ kalau korang banyak duit ape yg korang buat??? simpan?? wa~~ bgus klu ade owng yg mcm ni.... tapy agak susah bagy sye...haish!!! bella2...ape nak jadi ni...tapi sye byk abiskan duit kat makanan...makanan yang ta berfaedah pon bnyk ... *chocolate.. ha....kegilaan ramai kan??? huh...susah nak tahan nafsu bile nmpk coklat...setan kje nak menghasut je....eiii...TAK SUKE!! (tapi kan...bulan puase ni ade ke setan??? bukan dyeowng kne ikat ke? ) 

*ni angkara syaitan yg menghasut atau kite yng mmg boros??
 

*sedapp nye...

*dugaan bulan puase kan...sume nampak sedap...

slaini baru makanan,ta tao la npe skunk aku obses sgt dgn beg2 yg kiut-miut ni...masalahnye tyme bnyk duit la prangai giler ni dtg...aku lagy suke tade dwet kot...tade la ssh2 nak tahan keinginan membeli-belah ni...huuu!! ta shuke... :(

0 comments: