BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tik tok

Saturday, 13 August 2011

ble sye bnyk duit... $_$

ha~ kalau korang banyak duit ape yg korang buat??? simpan?? wa~~ bgus klu ade owng yg mcm ni.... tapy agak susah bagy sye...haish!!! bella2...ape nak jadi ni...tapi sye byk abiskan duit kat makanan...makanan yang ta berfaedah pon bnyk ... *chocolate.. ha....kegilaan ramai kan??? huh...susah nak tahan nafsu bile nmpk coklat...setan kje nak menghasut je....eiii...TAK SUKE!! (tapi kan...bulan puase ni ade ke setan??? bukan dyeowng kne ikat ke? ) 

*ni angkara syaitan yg menghasut atau kite yng mmg boros??
 

*sedapp nye...

*dugaan bulan puase kan...sume nampak sedap...

slaini baru makanan,ta tao la npe skunk aku obses sgt dgn beg2 yg kiut-miut ni...masalahnye tyme bnyk duit la prangai giler ni dtg...aku lagy suke tade dwet kot...tade la ssh2 nak tahan keinginan membeli-belah ni...huuu!! ta shuke... :(

tips jagaan rambut...

hehe..first entry untuk blog bru nih... blog lme sye da buang jao2..sbb agak menyakitkan aty ble tgk blog yg bersepah2 2...entry kali ni mesti la ade kne mengene dgn orang *perempuan..penting tao untuk perempuan yg berambut panjang macam sye..  


bile korang bgn pagi2 tu,jgn la dok kelam kabut cri sikat sbb nak sikat rambut.juz sikat dgn jari je untuk menguraikan rambut korang yg kusut 2.. *mcm sye bile bgun pagi2..:) 



 pilihan sikat yg ade dasar kayu pon penting kowt..hehe..sikat rambut 2 and rapikan dgn tgn untuk elakkn 'fly away ends'.


bagi rambut yg  ta brape nak panjang 2,korang bole gunekan condisioner jer..lakukan seminggu skali untuk memberikan kelembutan dan kilau pada rambut...   
*kerap gunekan 'hairdryer' bole sbbkan kerosakan pada rambut dlm jangka masa yang panjang..(bkn ta bole gune hairdryer 2..bole...tapi pastikan hairdryer 2 *tak terlalu panas..)

    bile bace rase mcm ta ssh kan nak jge rambut ni?? tpy hakikatknye....... SUSAH kowt...hehe..kalau tak,tade la rambut sye rosak kan.hehe..


    cantik kan klu dapat rambut camni
     *tpi sye ta suke rambut lurus.hehe..
     


                                                                 *mish my hair...;(